Veelgestelde vragen

Ons doel is altijd 100% tevreden klanten - Als u tevreden bent, komt u bij ons terug en wij staan ​​bekend om onze goede service, knowhow en enorm sportief visaanbod.

Is het veilig/veilig om via je webshop te winkelen?
Ja. We hebben ervoor gezorgd dat we alle beveiliging hebben vereist om e-commerce uit te voeren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?
Met realtime voorraad, wij leveren snel! Ons streven is om uiterlijk de dag nadat u uw bestelling heeft geplaatst te leveren. op speciaal gelegenheden zoals Black Friday kan de levertijd worden verlengd. De normale levertijd is 2-5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?
Bekijk de prijslijst hier

Waarom stuur je geen kleine items letters?
Brieven zijn niet traceerbaar, dus als er iets verdwijnt, hebben we geen controle.

Zijn alle producten direct leverbaar?
Waar staat "In voorraad" hebben we het product op voorraad hebben voor onmiddellijke levering.

Heeft u dezelfde lage prijzen in uw vlaggenschip? winkel?
Ja, we hebben dezelfde lage prijzen in onze winkel in Stockholm.

Hoe werkt uw prijsstelling werken?
We hebben drie verschillende soorten prijzen:
• Prijs: Dit is de prijs die we hebben normaal gesproken kosten voor het product, dezelfde prijs in de winkel als online
• Superdeal: verkoop op producten of eigenlijk goede aanbiedingen. Superprijs is hetzelfde in de winkel als online.

Claims

Voor claims, gebruik dan dit contactformulier. Beschrijf in de e-mail wat en waarom je wilt om een ​​claim te openen en foto's van de schade of het probleem aan het product in kwestie toe te voegen. Vermeld ook het ordernummer. Afhankelijk van het type product en de schade kan dit op verschillende manieren worden opgelost.

In de meeste gevallen, het zijn onze leveranciers die beslissen wat als een claim geldt, in deze gevallen moeten we de beschadigde goederen hier en dan ophalen stuur ze naar de leverancier. Meestal is een foto voldoende. De verwerkingstijd voor claims is tussen de 1-3 weken, maar natuurlijk we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. We sturen u een retournota zodat u het beschadigde artikel kunt terugsturen als: vereist.

Transportschade
Als een product van Sportfishtackle.com beschadigd raakt tijdens het transport, ongeacht of de schade goed zichtbaar of verborgen is, dit dient direct gemeld te worden aan de rederij en aan ons via deze e-mail reklamation@sportfiskeprylar.se. Een zichtbare schade dient dezelfde dag nog te worden geclaimd. Verborgen schade moet binnen 7 werkdagen worden ingediend.

Bewaar alle producten en verpakkingen zodat de rederij inspecteer indien nodig. Het kan zijn dat u foto's van de beschadigde goederen / verpakking moet indienen, dus documenteer dit goed. De afzender, in deze het geval dat wij van Sportfishtackle.com er uiteraard voor verantwoordelijk zijn dat de zending correct is verpakt.

Als de verpakking van de goederen zichtbare schade heeft, is het belangrijk dat u dit navraagt ​​bij het ophaalpunt, de afzender of de chauffeur om het te documenteren.

Als de verzender meer informatie van u nodig heeft, zoals bonnen, facturen of foto's op product of verpakking, wordt hiernaar gevraagd. De verzender komt zo snel mogelijk bij u terug met antwoorden op de vraag of: de claim is doorgekomen. Voor goederen die ontbreken in binnenlands vervoer heeft de bezorger maximaal 60 dagen om het te vinden. 

Als de goederen geheel of gedeeltelijk beschadigd zijn, wordt u vervangen door een bedrag overeenkomend met de waardevermindering. De bezorger vervangt alleen bevestigde schade, dus niet indirecte kosten.

Waarom gaat mijn kaartaankoop niet door? Wat is geverifieerd door Visa/Mastercard?
Normaal gesproken is dit omdat u uw VISA/MASTERCARD niet heeft gekoppeld aan "Verified by Visa/Mastercard". Oplossen hiervoor logt u in op uw internetbank en volgt u daar de instructies. U kunt ook de klantenservice van uw bank bellen en je wordt daar geholpen.

Dit is een eenmalig proces en als je dit eenmaal hebt opgelost, kun je winkelen online. Geverifieerd door Visa/Mastercard geeft u die via internet met kaarten betaalt een verhoogde beveiliging om kaart te vermijden fraude.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

We verzenden naar de meeste landen in de EU, hier is de landenlijst hier

Kan ik mijn aankoop ongedaan maken? Kan ik overschakelen naar iets anders als ik er spijt van heb?

Natuurlijk! Je hebt 30 dagen bedenktijd van de aankoop. Geretourneerde goederen die op onze webshop zijn gekocht, moeten in een onbeschadigde verpakking zijn en in dezelfde staat als op het moment van levering. Bij de omruiling is de klant verantwoordelijk voor de retourzending en voor de verzending van de nieuwe product.

Neem ALTIJD contact met ons op alvorens terug te keren via order@sportfiskeprylar.se

*De uitzondering op de recht op omruiling zijn gepersonaliseerde producten of goederen die niet kunnen worden geretourneerd met een verbroken verzegeling. Voorbeelden hiervan kunnen zijn: een vishaspel die op verzoek van de klant is opgespoeld met vislijn, of geopende verpakking van wormen enz. Voor speciale bestellingen of het bestellen van goederen is er geen open aankoop- of ruilrecht.

Kan ik een korting als ik lid ben van een specifieke visclub?

Normaal gesproken geven we geen extra kortingen, hetzij in onze fysieke winkel of webshop. We bieden al een van de laagste prijzen in Zweden, en tegelijkertijd hebben we behoud een zeer hoog serviceniveau en concurrerende verzendvoorwaarden.

Overig vragen?

Gebruik dit contactformulier - normaal gesproken reageren binnen 24 uur.